2012 m. liepos 12 d., ketvirtadienis

Day 5

Sveikučiai :))
Tikriausiai ir vėl biškuti apsileidau su tuo blogo rašymu. Bet taip laiko nėra.. Kadangi dabar esu pas tėti Osle tai jis man neleidžia prie kompiuterio. Vis bando mane išsitempti į įvairiausias vietas. Nuvargina mane be galo, bet vistiek būna labai smagu. Džiaugiuos, kad jis jaunatviškas. Nes per dienas mes žiūrim 5D filmus einam į boulingą, rytais anksti išeinam pabėgiot. Vėliau jis mane fotografuoja. Kažkodėl tėčiui tai laaaabai patinka. Dar aplankom visokias įdomias gamtos vietas ir t.t. Daugiau manau kaip ir nieko. Na gal dar galiu pridurti, kad jis kaip koks mažas vaikas miegoti nueina tik apie 5 ryto ir visą tą laiką mes kalbamės. O paskui 6 ryto keliamės... ;// Bet aš jau pradėjau prie to priprasti :D
Dar kelios nuotraukos iš mano aprangų:



















6 komentarai:

  1. Kaip tau pavydžiu tokio tėčio! Turėtų būti labai linksma ir manau jis suprastų tave. Įdomus įrašas, gražios nuotraukos ! :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai fainas tėtis ir visai nesistebiu, kodėl jam patinka tave fotografuoti ;) Man irgi patiktų :D
    Ech, tu kaip visad perfecto..:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. man patinka tavo stilius! nuo šiol turi naują sekėją(:

    AtsakytiPanaikinti