2012 m. liepos 4 d., trečiadienis

Day 3

Vajetau kaip aš čia apsileidau.... Net graudu žiūrėt.. Dar tik 3 įrašas..
Na, bet ką, aš vis gi čia ir pasiruošusi jums atpasakoti tas visas vasaros dienas :D

Labai sunku pradėt rašyt.. Jums taip nebūna? :D Tikuos nesu čia vienintelė tokia kvailė kuriai sunku viską pradėt nuo nulio :D na tai ką, pradedam. Manau pirmiausiai turėčiau pasakyti, kad vis dar negaliu apleisti savo pašaukimo madai ir viską fotografuoti, tad pirmiausiai nuotraukos iš mano kasdienių aprangų, tik prašau neužmikit bežiūrėdami, nes jų labai daug, man sunku išrinkti kelias geriausias :p tai štai:


























Na štai ir visi vaizdai. Ir visos aprangos. Labai tikiuos, kad bent viena jums patiko :P

Toooliau, kelias dienas praleidau prie jūros. Buvo tikrai nuostabu! Ten net saulė atrodo kitokia. Daug deginausi ir maudžiausi.Tad net nebuvo laiko pasifotkinti.... Na bet kelios foto yra :pp



Neeext. Aišku pasitaikė tokių dienų kai oras už lango tiesiog tragiškas.;// Tad iš neturėjimo ką veikti padariau kelias kvailas fotosesijas, nežinau ar jums įdomu, bet vistiek įkelsiu rezultatą :P














Žinoma kaip ir visada daug laiko praleidau Anglijoje! Ten jaučiuosi tiesiog puikiai! Ėjau susitikti su draugėmis ir daug prisifotkinau. Buvau vienos labai mielos merginos Josefinos gimtadienyje ir dar daug kitų dalykų nuveikiu, tai štai foto:P


































6 komentarai:

  1. Net nepasakyčiau, kad tau tik 15 :0
    O šiaip visos nuotraukos labai gražios ir net nereikia vardinti sakyti gražūs batai, gražus sijonas ir t.t, nes visose nuotraukose labai geras stilius :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tau 15 metu? wow!! Esi nerealiai grazi ir turi tiesiog puiku skoni viksam:*
    keep going, manau, kad gali daug pasiekti blogeriu sferoje:**

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip man 15 :D Labai ačiū! Man tavo nuomonė labai svarbi, nes kaip matau madą puikiai išmanai! :p

      Panaikinti
  3. Tu žinai, kad aš Tave dievinu??!
    Ką tik įsigijai besąlygišką gerbėją :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Wow! Labai dėkoju!! Tu net neįsivaizduoji, kaip malonu tai girdėt! :P

      Panaikinti